El passat setembre INTERPORC (Associació interprofessional del porcí de capa blanca) va iniciar la seva nova campanya de TV “Saborea lo Nuestro”.
El 4rt spot de televisió realitzat per l’Interprofessional del porcí des de 2014, que en aquesta ocasió incideix en la passió i l’esforç dels professionals d’un sector amb tradició, salut i cura del medi ambient, i dóna protagonisme als homes i dones que fan del porcí un sector de referència en l’àmbit mundial. Gràcies a un model de producció sostenible i atent al benestar animal que cada dia porten a les taules dels consumidors aliments sans, segurs i de qualitat. Uns valors amb els quals Costa Brava Mediterranean Foods s’adhereix i amb els que es sent identificat en el dia a dia.
“Saborea lo Nuestro” incideix en tots aquests valors que han portat al sector porcí espanyol en convertir-se en un dels grans líders internacionals i en un referent amb què es coneix com a “ramaderia moderna”: professionalitzada. Innovadora, respectuosa amb les sensibilitats i necessitats dels animals i focalitzada en la reducció de l’impacte ambiental i amb la cura del medi ambient.
L’spot compta amb el tema musical “Sabor, sabor” i va ser emès durant els mesos de setembre i octubre en les principals cadenes nacionals i autonòmiques d’Espanya, arribant a més de 370 milions d’impactes en la televisió nacional. A més, la campanya va tenir el reforç de les principals ràdios nacionals i mitjans de comunicació regionals, i digitals.
Perquè els/les nostres ramaders/es mereixen un reconeixement públic per la seva capacitat de treball i la seva capacitació professional. Ells/elles són les que estan darrere dels nostres productes, que arriben a més de 50 països.
Pots veure l’spot complet clicant aquí